Klachtenmakelaar
Omdat duurzame, klantgerichte communicatie loont
  • Home
    • Werkwijze
    • Advieswerk
  • Workshops & trainingen
    • Training Klachtgesprekken
    • Training Klant In Focus
    • Training Visie Op Klachten
    • Klanten >
      • Quotes van klanten
      • Referentie Smile
      • Referentie Yarden
  • Klachtenmanagement
    • 1 op 1 klantcontact
    • Klachten en omzet
    • Duurzame klantrelaties
  • Tekst & concept
  • Contact

klachtenmanagement

Hoewel het geen ingewikkelde materie is, worstelen veel organisaties met negatieve klantfeedback. Kop in het zand, verschuilen achter procedures of beperkte verantwoordelijkheden van de medewerker klantcontact. Anno nu gangbare praktijken in Nederland.  

Gelukkig zijn er steeds meer ondernemers en organisaties die merken dat een goede, persoonlijke omgang met klanten essentieel is voor het voortbestaan. Denk hierbij aan je reputatie als merk en werkgever. Aan de loyaliteit van je klanten. Aan het voorkomen van onbewuste verspilling van tijd, middelen en geld. Deze organisaties help ik graag verder op weg. Bijvoorbeeld door een training klachtenmanagement of klantenfeedback te geven. Door de vertaalslag te maken van visie naar dagelijkse praktijk. Door te adviseren over plan van aanpak en klachtenbeleid. Eigenlijk kun je mij overal inzetten als het om klachten gaat. Ook interim of voor korte projecten. 

Een  voorbeeld van mijn stappenplan klachtenmanagement vind je op de site van smile.nl.
Foto
mail mij voor meer info

Volg een training Klant in Focus en je kunt de verwachtingen van je klanten overtreffen. http://t.co/liyXaPewSm

— Jitse Knoop (@Klachtenmakelaa) 13 februari 2015
Aangestuurd door Maak uw eigen unieke website met aanpasbare sjablonen.